דף הבית
פרופיל
מאמרים
פורום
צור קשר

עורך דין נוגה ויזל

מתמחה באלימות,
דיני משמעת,
דיני מחשוב,
דוחות משטרה ועוד...
דוא"ל: nw@012.net.il
חדשות
מידע כללי
שם: נוגה ויזל
איזור מגורים: גוש דן
עיר: רמת גן
כתובת: בן גוריון 8 רמת גן
טלפון: 03-6194111
פקס: 03-6198787
מייל: nw@012.net.il
זמני קבלת קהל:
20:00- 09:00
במקרים דחופים ניתן להתקשר מעבר לשעות פעילות המשרד.

משרד עורכי הדין בראשות נוגה ויזל, הינו משרד העוסק בתחום הפלילי ,דיני תעבורה וייצוג נפגעי עבירות פליליות.

 

עורכת הדין נוגה ויזל, בעלת עשר שנות ניסיון כעורכת דין פלילית, החלה את דרכה במחלקת התביעות של משטרת ישראל, ורכשה היכרות מעמיקה עם מערכת אכיפת החוק על כל צדדיה.

הודות להיכרות המעמיקה עם המערכת, הניסיון הרב וההתמקצעות במשפט הפלילי על כל רבדיו,ייצגה עו"ד נוגה ויזל בהצלחה לקוחות רבים.

משרד עורכי הדין בראשות נוגה ויזל מצטיין בהגנה על נאשמים בפלילים, תוך שמירה על האינטרסים של הלקוח, מתן תשומת לב אישית ושרות אמין ויסודי לאורך כל הדרך.

משרד עורכי דין נוגה ויזל עוסק בהענקת יעוץ וייצוג משפטי משלב הזימון לחקירה, דרך הגשת כתב אישום ועד להליכים המשפטיים. המשרד מטפל גם בהגשת קובלנה פלילית - ניהול הליך פלילי בבית משפט כנגד מי שביצע עבירות פליליות מסוימות, ללא מעורבותן של רשויות אכיפת החוק. 

משרד עו"ד נוגה ויזל מטפל במגוון רחב של עבירות מהתחום הפלילי, ביניהן: עבירות אלימות, עבירות רכוש, עבירות מין, עבירות סמים ועוד.

בתחום דיני התעבורה: המשרד  מטפל  בכל סוגי עבירות התעבורה ובכל ההליכים. התמחות מיוחדת בעבירות של נהיגה בשכרות, עבירות מהירות, תאונות דרכים חמורות , פסילות מנהליות, פסילת רישיון    נהיגה  .


משרד עורכי הדין נגה ויזל, מתמחה ומתמקצע במחיקת רישום פלילי -  בקשות למחיקת  רישום פלילי,בבקשות לשינוי עילת סגירת התיק, בקשות חנינה לנשיא המדינה  לקיצור תקופת המחיקה של הרשעות, בקשות חנינה בדבר קיצור משך פסילת רישיון נהיגה וכן בקשות חנינה לקציבת העונש.

צרו קשר ללא היסוס:

נוגה ויזל

 

 03-6194111 052-3295296

צור קשר
עורך דין נוגה ויזל
03-6194111
פניה למשרד עורך דין נוגה ויזל
שם: אימייל:
טלפון: נייד:
נושא: